حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

خدایا خجلم كه جهالت خود را به تو نسبت می دهیم.و هرگونه كم و كاستی  و كوته اندیشی خود را

ناشی از قوانین تو می دانیم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت14:22---25 خرداد 1392
از عشق مکن شکوه که جاي گله اي نيست
بگذار بسوزد دل من مسئله اي نيست
من سوخته ام در تب ، آنقدر که امروز
بين من و خورشيد دگر فاصله اي نيست
غمديده ترين عابر اين خاک منم من
جز بارش خون چشم مرا مشغله اي نيست
در خانه ام آواز سکوت است ، خدايا
مانند کويري که در آن قافله اي نيست
مي خواستم از درد بگوييم ولي افسوس
در دسترس هيچکسي حوصله اي نيست
با مطلب جدید اپم منتطر حضور گرم شما ونظرهای سازنده دوستان هستم


محمدرضا
ساعت16:51---31 ارديبهشت 1392
سلام به وب من هم سربزنید مطالب/عکس/ .......های خوب داردmra-akbari.loxblog.com

سارا
ساعت0:57---31 ارديبهشت 1392
درود بر شما وبلاگ نویس عزیز از وبلاگت خیلی خیلی خوشم اومده می خوام با هم در تعامل بیشتری باشیم سری به من بزن منتظرتم

احسان
ساعت12:12---11 ارديبهشت 1392
خیلی باحال بود به من سر بزن بای

پرنیان خانوم
ساعت17:09---24 فروردين 1392
وبلاگت بدجور عاااالیه
به منم سر بزن


میثم، حسین،سارا
ساعت15:42---16 فروردين 1392
سلام دوست خوبم
ما باز اومدیم این بار با یه قالب و آهنگ متفاوت اومدیم و
معذرت میخاهیم تو این مدت سرمون شلوغ بود نشد وبلاگ را آپ کنیم
لطفا خاهشا یه سری به وبلاگ های ما بزنید و در خبرنامه وب ما ثبت نام کنید.

پسر تنها www.radikallove.lxb.ir
چیک چیک دل www.chikchikedel.lxb.ir
منتـــــــــــــــــظریـــــــ ــــــــــــــــــــــــم


مهرداد
ساعت20:06---1 فروردين 1392
سلام
وبلاگ خوبی داری
من رو با نام :
"بزرگترین و زیباترین بلاگ اسپرت"
لینک کن.
بعد بهم خبر بده لینکت کنم.



بیتا
ساعت13:16---14 اسفند 1391
سلام میشه آهنگ وبلاگتو اسم خوانندشو یا لینک دانلودشو بگی - خیلی قشنگه - مرسی
پاسخ: اسمه خواننده اش که رضا عباسیان هست البته خواننده خودمونی هست و لینک دانلود نداره


ترانه
ساعت10:30---30 بهمن 1391
سلام خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
مرسی


مجنون
ساعت19:15---17 بهمن 1391
سلام.وبلاگتون قشنگ و جالبه خوشحال میشم به منم سر بزنید و نظرتون رو بگید(هم به وبلاگم و هم به چت رومم بهترین چت رومه طاووس چت)

مــــــــــــــــحسن
ساعت20:44---15 بهمن 1391
سلام وب جالبی داری اگه تونستی یه سری به ما بزن اگه دوست داشتی لینگم کن

میلاد
ساعت13:36---7 بهمن 1391
سلام دوست گلم وبلاگ بسیار زیبایی داری واقعا خوشم اومد اگه خواستی لینکم کن بعد بیا عنوان سایتت رو بگو تا منم بلینکمت موفق باشی بهترین ها رو رات ارزو می کنم

دانلودها98
ساعت17:32---25 دی 1391
سلام وبلاگ بسیار خوبی داری من میگم با این وبلاگ خوبت بیا تو وبلاگ ما و تو مسابقه ی بهترین وبلاگ برتر لوکس بلاگ شرکت کن.به امید اول شدن وبلاگ شما ادرس وبلاگ ماWWW.DOWNLOADHA98.LOXBLOG.COM

motefareqe
ساعت20:49---17 دی 1391
سلام.تشکر میکنم بابت مطالب خوب شما

دوست عزیز اگه دنبال کسب درآمد واقعی و اینترنت رایگان هستین حتما یه سر به وبسایت متفرقه بزنید

ای هم مایل به تبادل هستین خبرم کنید

www.motefareqe.loxblog.com


motefareqe
ساعت20:48---17 دی 1391
سلام.تشکر میکنم بابت مطالب خوب شما
دوست عزیز اگه دنبال کسب درآمد واقعی و اینترنت رایگان هستین حتما یه سر به وبسایت متفرقه بزنید
ای هم مایل به تبادل هستین خبرم کنید
www.motefareqe.loxblog.com


Mohadese
ساعت12:52---13 دی 1391
Webet alie
Montazere hozore garmetam lotfan omadi linkam kon,zarar nemikoni!


lady
ساعت18:17---23 آذر 1391
.♥.............................♥....♥

♥..........آپــــــــم.........♥......... ♥

.♥......................♥................♥

..♥...................♥..................♥

...♥.......... .آپـــــم…….. ......... ♥

.....♥................................♥

........♥.........................♥

...........♥...................♥

..............♥..............♥

..................♥.......♥

.....................♥..♥

.......................♥


آقای کریمی
ساعت18:56---22 آذر 1391
سلام دوست عزیز اگر ممکن است شما من را در وبلاگ خود لینک کنید چون من زودتر شما را لینک کرده ام ضمنا وبلا خوبی داری /تبریک
مشخصات وبلاگ من :
اسم سایت :
کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان
http://company-project.fardblog.com


امین
ساعت17:38---18 آذر 1391
سلا م دوست عزیز وب عالی ای داری خوشحال میشم تبادل لینک کنیم..لطفا ما رو با نام (دیوانگان رم)لینک کن...ادرس ماwww.loxblog.com
بعد ی خبر کوچولو توی سایت ما بزاری سریع لینک میشی ممنون


siya
ساعت22:22---8 آذر 1391
سلام رفیق
درود بر تو
خسته نباشی
از وبت خیلی خوشم اومد اگه لطف کنی و منو لینک بدی ممنون میشم
منتظرتم سری به منم بزن


هیس
ساعت17:35---16 آبان 1391

ای بالاترین
از تو میخواهم تا بجای پای احتیاج
به من بال اشتیاق دهی تا به سمتت پرواز کنم
بالهایم گم شده اند...


سعید
ساعت17:04---15 آبان 1391
مطالب خوبی داری بهتر ترش اگه بکنی بهتر راستی خسته نباشی وب خیلی خیلی خوبی داری به من یه سری بزن

fatima
ساعت20:04---14 آبان 1391
salam
web khob dari
age be webloge manam sar bezani khoshhal mishamm..pashimon nemishii


l
ساعت13:16---14 مهر 1391
سلام وبلاگ خيلي جالب داري عاليه
منم از اين وبلاگ دارم ولي اصلا نميشه كه اهنگ بذارم روش اگه ميشه منم راهنمايي كن


علیرضا
ساعت20:31---6 مهر 1391
سلام.
وبلاگ بسیار خوبی دارید.
اگر مایل به تبادل لینک با ما بودید
ابتدا ما را بانام گیمرز های فارسی لینک کنید و بعد به ما بگویید که شما را با چه نامی لینک کنیم.


دوست
ساعت19:16---5 مهر 1391
ما به شما کمک خواهیم کرد بدون هزینه و با کمترین زحمت صاحب گوشی دلخواهتان باشید

چگونه گوشی دلخواه خود را رایگان بدست آوریم؟

http://behtavanan.blogfa.com/


hossein
ساعت14:14---5 مهر 1391
به یك‏جایی از زندگی كه رسیدی، می فهمی
كسی كه دوستت داره، همش نگرانته. به خاطر همین بیشتر از اینكه بگه دوستت
دارم میگه مواظب خودت باش.
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم به وبلاگ من هم سربزنی البته نظر بدی خوشحال تر هم میشم.اگه دوست داشتی تبادل لینک هم کنیم موفق باشی


ziba
ساعت23:21---4 مهر 1391
من آپم خوشحال میشم سر بزنی میتونی موزیک دانلود کنی و کلی مطالب طنز بخونی

lotu3
ساعت11:09---27 شهريور 1391
ها یادت نره منو بلینک باشه ممنون می شم اگه تبادل لینک کنیم

lotu3
ساعت11:06---27 شهريور 1391
سلام عزیزم لینکیدمت ممنون می شم یه سری بهم بزنی وبلاگت عالیه

Rez1
ساعت21:31---26 شهريور 1391
وبلاگ خیلی خوبی داری.یعنی حرف نداره.
میگم میای وبلاگهامونو توی وبلاگهای همدیگه تبلیغ کنیم.
یه سر به وبم بزن..
اگه موافقی جواب بده...
www.tak3da.samenblog.com


alireza
ساعت12:11---17 شهريور 1391
بہ يادتـم بہ وسعتــ ـ قلبــ ـ کوچکــم ، شـايد کــم باشـد

اما قلبـــ ـ هــرکـس تمام زندگے اوستــ ـ

وبلاگت خیلی قشنگ و جالبه.خوشحال میشم اگه به من یه سر بزنی....


هک
ساعت18:08---16 شهريور 1391
سلام وب خوبی داری خوشحال شدم از اینکه وقتم هدر نرفت اگه دوداری هک یاد بگیری به وب منم سر بزن
tr4u.lxb.ir


negar
ساعت19:20---13 شهريور 1391
upam! bodo bodo nazar yadet nare !! :d

نگار
ساعت22:17---12 شهريور 1391
سلام.
وب جالبی داری ! وب منم بیاو نظر بده!


سیتی دانلود
ساعت13:53---8 شهريور 1391
سلام دوست عزیز وب خوبی داری واقعا بهت تبریک میگم اگه موافقی منو با اسم ▓► سیتی دانلود◄▓لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم.منتظرت هستم.

الیا
ساعت13:40---21 مرداد 1391
وبت خیلی عااالی بود
با اجازه لینکت کردم


niloofar joon
ساعت23:03---20 مرداد 1391
این هم ادرس وبلاگم حتما لینکم کن باشه http://niloofar_nafas78.loxblog.com

niloofar joon
ساعت12:12---10 مرداد 1391
سلام اقا مرتضي وبلاگت عاليه ممنون مي شم به من هم سري بزني
اگه ممكن باشه منو هم لينك كن باعنوان عشق


patogh
ساعت12:07---10 مرداد 1391
هم اکنون به جمع پاتوقيها بپيونديد!شبکه اجتماعي پاتوق من وتو يک شبکه مبتني بر وب است که ميتوانيد نوشته هاي خودرا به اشتراک دوستان خود بگذاريد. قابليت به اشتراک گذاشتن فايل .عکس.ويدئو .امکان عضويت در گروهها.ايجاد گروه جديد.با پيوستن به پاتوق علاوه بر پيدا کردن دوستان جديد. تبادل لينک اتوماتيک.ميتوانيد وبلاگ وسايت خودرا نيز به دوستان جديد خود معرفي کرده تاآنان نيز از وبلاگ شما بازديد نمايند. وامکانات ديگر .

sami
ساعت11:25---5 مرداد 1391
salam.web qashangi dari.khoshhal misham tabadol link konim

naraka

http://naraka.loxblog.com


مهدی
ساعت18:36---4 مرداد 1391

سلام لینکتون کردم شما هم....
مرسی مدیر محترم


elnaz
ساعت18:32---4 مرداد 1391
vebet alie.be manam sar bezan khosh hal misham.

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت21:07---21 تير 1391
$$$$$$$$$$$$$$
____________$$

_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$____$$
_____$$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________________$$$$___$$
________________$$$$$$__________$$
__________________$$____________$$
________________________________$$
________________________________$$
________________________________$$
________________________________$$



بازیگرتنها
ساعت19:51---16 تير 1391
سلام دوست من امیدوارم در وبلاگ نویسی موفق باش وبلاگ خیلی زیبا وباحالی داری خوشم اومد از سلیقت اگر موافق هستی بیا باهم تبادل لینک داشته باشی اینجوری هم امار تو میره بالا هم من اگه موافق بودی لطف کن از تابدل لینک خودکار استفاده کن که احتیاج به تایده من نباشه واگه به مشکل خوردی پیغام بذار من حلش کنم راستی درباره وبم هم نظربده به امید همکاری

علیرضا l
ساعت19:42---16 تير 1391
سلام
آقا بابت ساخت بنرای تبلیغاتی ممنون خیلی جالب شد


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت17:21---12 تير 1391
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-


کیانا
ساعت20:07---11 تير 1391
ســـلام مرتضـــااااا جون یه ســـری به منم
بزن ....
اگر موافق بودی تبادل لینک کنیـــــــــم
.....
موفق باشی ....
کیانا


قوچی
ساعت19:49---9 تير 1391
نوشته هاي روي شن مهمان اولين موج درياهستند حکاکيهاي روي سنگ مهمان هميشگي تاريخند دوستان خوب حک شدگان روي قلبند ماندگاراني ابدي

------------------------------------------------------ آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .
وبتون عالیه ممنون از کار زیباتون
لطفا به ما هم سر بزنید نظر یادتون نره
http://cump.loxblog.com/


mohammad
ساعت19:29---7 تير 1391
سلام وبلاگت خوبه اگر شار‍‍ژ ايرانسل يا همراه اول خواستي به سايت سر بزن كاملا درست است خريد كن اگر هم راهنمايي خواستي با من تماس بگير : 09147804214 http://www.irancell7.ir/?affiliation=f809ab603137843f88b3b3c eead2f390

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 دی 1398برچسب:, ] [ 20:35 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.